Måndag igen, tycker nyss de va fredag! Hel...

img_2524 (MMS)

Måndag igen, tycker nyss de va fredag! Helgerna går på tok för fort, men denna har vi hunnit med endel ändå! I fredags va jag på AW med bästa Linda, i lördags va vi på torget, kalas och på kvällen va vi ute och käkade med fina vänner! Igår blev de ikea, storstädning, ihop sättning av barnsäng, tvätt och Pappi och susanna va på en snabbvisit! Ingen dålig helg, känns skönt nu efter att man har hunnit med så mycket :) igår vägrade liten att sova middag, när hon väl ville somna va kl för mycket så jag kämpade att hålla henne vaken men hittade henne sovandes på golvet! Dock somnade hon ändå vid 21 tiden så de va inte så farligt! Snart kommer syster för att bli fin i håret!


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Vilken liten sötnos :)

Jag har en liten fråga, det är så att jag har mörkbrun

Hårfärg nu men skulle väldigt gärna vilja bli blond, mellanblond

Sådär, hur mycket kostat det hos dig? För man gör väl avfärgning och sådär. :)

Ellinore

2011-03-28 @ 18:30:36
Postat av: Caroline

Ellinore- ja men får ju ta de stegvis. Det kostar runt 1000 lappen, jag brukar avfärga, slinga och ev lägga i en toning! Du är jätte välkommen :)

2011-03-28 @ 19:06:34
URL: http://caroliiiines.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Tack :) visst är det där jämte Alcamo du jobbar?

Oki, men hur menar du med stegvis, att man inte kan bli blond på första gången? haha gud vad trög man känner sig ibland men sånt är svårt tkr jag med färger och sådär:P

:)

2011-03-28 @ 21:33:22
Postat av: Ellinore

Tack :) aa oki, men hur menar du med stegvis, att man inte kan bli blond på första gången? haha känner sig trög ibland men är svårt med sånt där tkr jag:P haha. :)

2011-03-28 @ 21:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0