Idag är jag nog med död än levande, i någr...

img_3108 (MMS)

Idag är jag nog med död än levande, i några veckor nu har vi natten Lykke i hennes säng och det går bra visa dagar är hon segare än andra men det går! Dock vaknar hon på natten och kommer in till oss och vill sova mellan oss. Dock så sover vi så otroligt dåligt både jag och Mattias när hon ligger där. Så i natt beslöt jag mig för att gå tillbaka med henne i sitt rum, fick sätta mig lite bredvid henne men somnad om. Kl va väl runt 2,30. Så jag gick och la mig igen men kl 5 hörde jag små steg igen samma visa igen. Sen när klockan ringde 6.30 så ser jag att hon har krupit upp själv i sängen utan att jag märkt det! Jag som vaknar av minsta lilla annars. Men i kväll/natt är det nya tag. Önskar dock att min andra halva kunde hjälpa till lite mer på nattn men han är mer död än levande då!!


Kommentarer
Postat av: Eve

Söta lilla lykke! :)<3

2011-09-01 @ 08:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0