Nu måste jag ta tag i min träning, känner ...

img_2373 (MMS)

Nu måste jag ta tag i min träning, känner att jag degar ihop snart! Måste bygga lite muskler och slimma ner mig en del. Detta är viktigt om jag ska vara kvar i denna branschen en längre tid och för att jag ska må allmänt bra! Dock behöver jag pushas och hitta ett gym där jag kan trivas! Jag vill inte gå på nåt av dom större gymmen av olika anledningar utan ett litet och personligt skulle passa mig utmärkt! Idag hade jag en sån tur att en av mina kunder jobbar på ett gym och han rekommenderade det starkt, som han sa så är det inget flashigt eller glammigt gym däremot får man personlig hjälp utan att de ska kosta skjortan och dom är där i stort sett hela tiden och medelåldern är skyhög! Passar nog mig som handsken :) ska bara ta med dit också, ska kolla vad min andra halva tycker kanske vi kan göra detta tillsammans. Lite kvalitétid dör man inte av :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag trivs jättebra med Tikei's smink. Det är billigt och superbra!



jag skrev ett inlägg om produkterna jag har, som du kan läsa om här: http://alexandrawandeby.blogg.se/2011/january/tikei-recenserar.html



Det jag skrev då, står jag fast vid än :D Ha det bra sötnos.

2011-02-21 @ 17:05:54
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0