På salongen

Usch Vilket väder det är ute! Och jag som skulle springa en sväng på stan och fixa de sista inför morgondagsens bröllop, får väl hoppas på uppehåll nån gång under dagen! Idag är de lugnt som i graven här, vädret hjälper inte direkt heller! Men jobbar bara till 16 idag, så de känns ändå rätt ok!
idag kommer Lykke-Li hem från sin farmor, så ikväll blir de familjemys dock en tidig kväll för mig, ska vara på Salongen 7.30 och fixa den blivande bruden inför bröllopet!! Så champange frukost blir de i morgon :) myspys!!
åhh glömde berätta att jag va på stan med min underbara farmor i onsdags och fick ett par stövlar och en grymt snygg jacka. Och Lykke fick även hon ett par skor! Ska försöka ta bilder och lägga upp!! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0