Jaha, va händer nu??

Så va vi ensamma igen, Mattias va hemma och vände (dömning ikväll). Lykke blev jätte jätte ledsen när han gick, hon brukar inte reagera på det men nu stod hon vid dörren när han gick och kunde inte följa efter som hon alltid gör här hemma annars. En stor dum dörr va ivägen, stackars liten tyckte så synd om henne. Idag har hon inte varit riktigt 100, lite feber som spökar men inte mycket. Får hoppas att hon bara har en dålig dag och att hon är pigg i morgon när hon ska åka till sin farmor.

Jaha, vad ska jag hitta på nu då?? Liten sover igen, så ska ta tag i tvätten och stryka den så har jag det gjort. Sen är det bara dammsugningen och svabbningen kvar. Usch tråkig fredagskväll men fuckit fräscht och fint blir det.

När jag är klar blir det soffmys, själv dock. Daisy min favvo gosare är inte hemma heller, får se om Lykkeliten är sugen på mys. Ibland är hon de, ibland så funkar det inte alls.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0