God förmiddag, nu är vi tillbaka i vardage...

img_0524 (MMS)

God förmiddag, nu är vi tillbaka i vardagen. Liten har precis sovit sin förmiddags lur och jag har plockat och packat upp väskorna och påsarna från helgen. Vi har haft det underbart, myst en massa och ätit och druckit gott. Igår när Mattias dömde fotboll gick jag runt i stan och shopade en massa. Så roligt att komma till en annan stad med andra butiker. Köpte 2 underbara halsband på Indiska, visar sen. Men bäst på hela resan va att komma hem och krama om liten.


Kommentarer
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Aw vad typiskt, vi var mest i utkanterna i Växjö dock! Kanske var därför vi missade varandra! Men ja! Ta med liten & kom för jag är ju världelös på att ta mig någonstans :) Hade varit jättekul!

Puss!

2010-05-10 @ 14:01:26
URL: http://talihinasky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0