Badadada I`m lovin it!!!

Förlåt för dålig update, men har inte riktigt haft lust att blogga något. Men nu är jag tillbaka, så vad har hänt här då?? Det har faktiskt varit ganska fullspäckat, fikat med flickorna, träffat mormor och Bella. Idag är det tvättdag här hemma, så det hinns inte med mycet mer än så. Lykkes farmor kommer hit och hälsar på i eftermiddag och sen tar hon med sig lilla Daisy hem.

På lördag ska Lykke sova hos sin farmor, det kommer att bli den första natten jag sover utan henne. Jag ska inte säga annat än att det smärtar i mitt hjärta av att veta att jag inte kommer att höra hennes andetag eller hennes små läten. Men de kommer nog att gå jätte bra.

Anledning till detta är att jag och Mattias ska åka bort och rå om varandra. Vi har bokat hotell, så det kommer bli myspys. Ute och äta, gå på stan och bara vara med varandra. Underbart.

Nu ska vi ut i solen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0