We are back in town...

Så skönt att det är hemma, visst är det roligt att kommabort lite men de är alltid lika skönt att komma hem till sitt egna. Vi har haft en mycket trevlig helg med en massa shopping och massa god mat. Vi hann verkligen  med en massa grejer, kan säga att mormors jeep va fullpackad när vi åkte hem. Det blev inte bara kläder och sådant, utan jag slog även till på en ny barnvagn och ny bilbarnstol. Denna gången körde vi på BRIO, jag är mycket mycket nöjd med mitt köp..



                    

Som ni ser så blev det ingen rosa barnvagn, jag och älskling fick kompromissa, för jag ville helst inte ha en helsvart vagn utan någon med lite mer färg. Så röd fick det bli and I love it. Bilbarnstolen va på kampanj så den fanns bara i svart eller i svart/beige, så svart fick det bli. Så nu kommer Lykke glida fram med stil både på stan och i bilen.

Ska ge lillan lite mat, sen ska jag visa vad jag köpte till mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0