Sunday morning

Kl 6.15 bestämde min dotter sig för att det är dags att stiga upp, varför ska mamma och pappa få sova för? Det va bara att stiga upp, vet ju att chansen att Mattias skulle stiga upp med henne en morgon är lika med noll. Visst akn jag förstå honom, han va uppe tidigit igår och dömde även en match igår, men bara för att jag bara går hemma betyder det inte att det är självklart att jag ska stiga upp med lillan. Jag stiger upp med henne varje morgon, 1 dag i veckan kanske jag har turen att lillan sover till 8-9. Men men, är väl bara att gilla läget.

Ska nog åka upp till A6 och inhandla lite pysselgrejer inför påsk, lillan är ju alldeles för liten men mamma tycker att det är kul ändå.

Ska se om lillan vill somna om en stund nu (inte så troligt) så jag kan krypa ner i sängen en liten stund till.



Fia oh Lykke igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0