Stylist..

Så nu har mamma/mormor varit och besökt oss och blivit tjusig i håret. Tog en hel massa tid men först fikade vi, sen ville hon låna kläder så vi plöjde igenom min gaderob och sen va de dags för håret.
Idag blev det brunt med kastanj och koppar slingor, riktigt riktigt snyggt måste jag säga, lite stolt över mig själv. Fixade även frisyren för kvällen, hon ska på tjejmiddag så hon måste ju vara snygg då. När vi änd va igång så sminkade jag henne, försöker lära henne att skugga ögonen och inte bara använda en färg. Men får väl ta tag i det mer nästa vecka när vi ska ner och hälsa på.
Vi hann tyvärr inte knäppa någon bild på resultatet, men det knäpps nog lite bilder under tjejfesten, så kan jag lägga upp det en annan dag. 

Nu är det dags för fredagsmysssssssssssssssssssssssssssssssss.

Puss på er...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon var så fin i håret , du är sååå duktig , kram

2010-03-06 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0