Puhuhuhu

Vilken lång dag det har varit, och än är den inte slut. Mattias har åkt iväg på hockey och jag sitter och mumsar på lite choklad och tittar på "Halv åtta hos mig", men ska nog byta kanal börjar bli lite hungrig och orkar inte laga något.

Idag va vi som jag skrev tidigare på Ryhiv och kollade lillans ögon, men det va inget fel på dom alls. Så skönt att slippa oroa sig för det.
Efter det så släppte älsklingen av oss på stan, mötte upp M-T på en lunch på Sandys, riktigt mysigt :) Va himla längesedan visågs nu, så vi hade mycket att ta igen. Men som sagt så va det väldans trevligt.

Fick med mig en grå oversize kavaj från H&M och en ny mössa från Polarn & Pyret till Lykkan.






Nu ska jag nog ta och göra lite mackor.  Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0