Ny vagn??

Sitter och kollar runt på olika vagnar, vill ha en liten och smidigare nu när lillan börjar bli stor. Men gud va många olika modeller det finns. Först va vi inne på en Emmaljunga och jag skulle verkligen ha den. Men nu när man börjar kolla runt så finns det ju en uppsjö av olika vagnar, just nu är ja totalt inne på en Bugaboo Bee. Tycker att det är skit häftig hoppas bara att Mattias tycker likadant.


Men sen finns det ju som sagt Emmaljunga Cangaroo city också,



Som ni kanske märkt så vill jag hemska gärna ha en rosa vagn till min lilla tjej, skulle kunna tänka mig att ha en lila vagn också... Ja, får ta och tänka lite på saken..

Kommentarer
Postat av: katrin

Åh den översta var ju så fin! övertala mannen nu ;)

2010-03-01 @ 15:53:20
URL: http://hellokaty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0