Ni är pinsamma

Nu sover dockan, borde egentligen göra samma sak men har inte den ron i kroppen. Så jag ligger och kollar på Grey´s reprisen nu men kan inte riktigt konsentrera mig har hetsat upp mig över visa saker som sker runt omkring.

Har folk ingen självinsikt?? Fan börjar bli jävligt trött på att folk låter saker bara vara och låtsas som ingenting. Kanske att jag hetsar upp mig för ingenting, men nä de är fan upprörande att se hur folk beter sig och man kan undra vad som rör sig i deras huvuden, dvs om de rör sig något alls. Hjärncellerna är väl bortsupna eller något. Börjar jag att bli gammal och grå?? Nej, absolut inte. Jag ångrar inte för en sekund att jag valde att bilda familjen framför ett liv som ja levde tidigare. Jag tog tag i mitt liv och gjorde något av det, fler borde göra likadant. Fan ni är pinsamma.




Kommentarer
Postat av: Anonym

go Lallo, Go Lalloo!!

2010-04-01 @ 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0