Mamma/mormor besök

Uppe med tuppen, som vanligt men det är ju fredag och i morgon lördag och då brukar jag få en sovmorgon när Mattias tar lillan. Får hålla tummarna att han gör det i morgon också. Låter honom välja vad vi ska äta ikväll, så blir han nog glad och är snäll mot mig :)


Idag så kommer mammi/mormor hit och hälsar på en sväng, ska färga hennes hår tror jag. Enligt henne själv är hon SÅ gråhårig, vilket hon verkligen inte är, jag har sett väre fall om man säger så. Hennes grå består av några små håstrån här och där. Men men, klart man vill va fin i håret.
Alltid lika kul när mammi kommer upp, inte alltid så kul att hon bor nere i Halmstad. Speciellt inte nu när Lykkan har kommit till oss.



Mammas och Johans bröllop Thailand - 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0