H&M

Va och hämtade ut mina packat från H&M, sprang nästan hemför jag va så nyfiken på hur allt va. När jag väl hade kommit upp i lägenheten och rivit upp alla påsar så blev jag tyvärr inte lite besviken, 2 storleks missar hade dom gjort. Så 2 plagg får åka tillbaka, men Lykkans kläder va jätte fina och söta, längtar tills sommaren så hon får börja använda sina små pikeér.

Snyggast av allt va fasiken bikinin, måste bara jobba upp en bränna så man inte sur ut som ett lik sen när sommaren kommer.





Bilder:  www.hm.com/se

Nu blir det mat :) Pasta med bacon, chili och vitlök vansinnigt gott och barnsligt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Hur var den färgglada tunikan :)?

Har med betällt den, tyckte den såg bebismage rymlig ut ;)

2010-03-17 @ 15:29:45
URL: http://blogg.passagen.se/izmra_jag/
Postat av: Caroline

Den har inte kommit än, kommer om någon vecka. Men magen kommer säkert att få plats :) Jag sprang runt i en liknande förra sommaren. Lite roligare än mammakläder...

2010-03-18 @ 08:36:51
URL: http://caroliiiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0