H&M Garden Collection forts...

Nu har resten av The Garden Collection landat på H&M:s webshop, men så fort plaggen tar slut. Hann i alla fall klicka hem lite av det jag ville ha.



 

Nu ska jag klä på mig lite kläder och gå ut med dom små en liten svänga, vädret är hemskt idag. Men jag tror nog allt att det kan ta och spricka upp lite senare idag. Idag blir det bara softa hemma, försöka städa klart min gaderob men så tråkigt det är. Sen när Mattias kommer hem från jobbet ska vi ut till Taberg och besöka Lykkes farfar och bonusfarmor Anna. Ska bli så mysigt har inte träffat dom på ett tag, älskar att vara ute hos dom känns som hemma.

Nähä, kläder va det ja....

 

Bilder: www.hm.com/se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0