Bloggtorka

Jo, de kan man kalla det. Eller tiden har inte räckt till riktigt, Lykke kräver mer och mer och jag har inte kännt för att blogga. Men nu när till och med mormor tycker att de är tråkigt när jag inte bloggar får jag börja igen.

Vi har haft en helvetesnatt här hemma, Lykke har varit vaken en gång i kvarten. Så idag är jag ett vandrande lik och hela kroppen värker. Konstaterade att detta va de hemskaste natten jag varit med om sen Lykke kom och visst det här händer väldigt väldigt sällan vi har nog varit vakna max 5 nätter sedan hon kom. Visst är de lyxigt men när de väl händer är man inte alls beredd på det och man är inte alls van vid det.

Skulle träffat älsklings Linda idag men det fick jag ställa in, hade inte varit så roligt sällskap alls. Tur att man har en så förstående och underbar vän. Love u.

Ska lägga mig lite i soffan nu, Lykke sitter och kollar på Ronja Röverdotter. Eller kollar och kollar hon tycker nog om musiken i den. Bara hon är nöjd så går dagen lite lättare.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0