Läskigaste saken hände inatt! Vaknade runt...

img_6807 (MMS)

Läskigaste saken hände inatt! Vaknade runt 2 tiden av att jag kidsnödig, gick upp och gjorde mitt och kröp ner i sängen igen efter. Somnar om nästan direkt, men vaknar nästan direkt av att Lykkes lekhund börjar sjung och prata! Detta är en sån leksak som man ska trycka på handen, magen osv för att den ska sjunga eller prata. Så fatta att jag blev rädd, tog en jäkla tid innan jag vågade mig upp. Chicken!! Och Mattias sov som en stock. Och hunden sjöng inte bara 1 låt, utan den drog några låtar och meningar!! Till slut vågade jag mig upp och tog mig till vardagsrummet och stängde av den! Men fan va läskigt det va, scary shit alltså!!!


Kommentarer
Postat av: evelina

hunden från helvetet! ;)

har hon lärt sig hur man hittar melodierna?

här hör vi bara klappa händerna och imsevimse, resten trycker mister bort.. så om den inte väcker en på nätterna, så drömmer man om låtarna, hunden spökar överalllt1!

2010-06-02 @ 14:06:52
URL: http://evelinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0