Glass på piren!! Mums mums!!!

img_1073 (MMS)

Glass på piren!! Mums mums!!!


Kommentarer
Postat av: nikki

Hej och tack så jättemycket för ditt tips!

Blev jätteglad och ska verkligen ta kontakt med dem, låter ju suveränt. Din lilla vovve var ju supersöt =) är hon på foder? och isåfall hur är det att ha en hund på foder om jag får fråga?

tack igen! kram

2010-07-22 @ 09:09:38
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: nikki

Exakt, fodervärd skulle passa mig för som du sa så har man en regelbunden kontakt och det skulle kännas bra då jag aldrig haft hund (min sambo har dock levt med hundar hela sitt liv ), men jag har en massa kärlek att ge till någon liten varelse =) plus att det handlar ju om mycket pengar som man inte behöver lägga på en och samma gång då chihuahuor är väldigt vackra men dyra ting.

Jag mailade, kanske skulle ringt men mailade först. Får se va de säger =)

jo just det, hur länge ska man vara hemma 24 timmar om dygnet i början, ungefär? Jag har inga problem att vara ledig då jag ska börja studera men alltid inttessant att veta..

2010-07-22 @ 10:16:32
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0