Snabba cash..

Har precis avnjutit en god middag med min man, dagens idag blev Dillstuvad potatis och isterband, yummie!!!

Nu ska vi göra oss iordning för ikväll ska vi på dejt, igen. Jag bjuda min kära sambo på bio, han fick välja film och valet va nog inte så svårt "Snabba Cash". Men ska först ut till min moster som ska ha de lilla monster ikväll, hoppas att hon sköter sig. Det är kul när man kan lämna bort barnen och man vet att dom sköter sig och att dom inte blir ett jobbigt påhäng. Tror dock inte att de ska vara några problem för någon barnkärare än min moster har jag nog aldrig träffat, speciellt i bebisar. Jag lovar att om de va så att barn inte blev större än typ 1 år skulle hon ha hur många barn som helst.

babe börjar bli klar här nu, dags för mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0