Sjuk?? Igen

Sedan någon vecka tillbaka har jag (och resten av familjen) haft en sån dunderförkylning med snuva, halsont och hosta, men de gick över för några dar sedan men nu när jag vaknade i morse känner jag mig lika hängig idag igen. Hoppas lillan slipper det.

Nu har lillan börjat rulla över helt på mage, men har kan inte rulla tillbaka. Då är hon för rolig, då tar hon och stoppar något i munnen typ sin Lille Skutt eller snuttefilten och blir skit förbannad och skriker efter hjälp.
Detta händer flera gånger om dagen men tycker ändå att hon är världens sötaste när hon ligger där och har filten i munnen och skriker på en.

Har bokat biljetter till Snabba Cash, så ska ta mig kära sambo på dejt på lördag. Jag har själv inte läst boken, men funderar på om jag hinner ta mig igenom den innan lördag, hmm..

Nähä ska gå ut med Daisy nu, om hon vill vakna. En riktigt liten latmask min lilla vovve.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0