Pigg och glad

Vår lilla underbara dotter väckte mig för en halvtimme sedan, inte genom skrik och gråt utan av jollrande och söta små läten och när man stiger upp och går fram till hennes lilla säng får man de största leendet på hela dagen.
Hon gör så här i stort sett varje morgon men jag tröttnar aldrig, hjärtat slår extra hårt och jag blir alldeles varm inuti varje gång och tänker att denna lilla är min dotter, min egna dotter. Finns inget större än att få barn.

Gårdagen blev superlyckad, vi åkte ut och lämnade Lykke Li hos min moster och sedan begav vi oss inåt staden igen. Känns lika speciellt varje gång när det bara är jag och Mattias, vår egna tid tillsammans. Vi köpte lite snacks och sen va de dags för filmen. Jag hade väldigt höga förväntningar på filmen och kanske för stora, för lite besviken kände jag mig när filmen va slut, den va absolut inte dålig, men det kändes som om dom missade mycket från boken och då har jag inte läst boken.

Idag blir det som vi alltid göra på söndagar, ingenting, bara en massa mys och gos.
Pappa och Susanna kommer dock in och hälsar på en sväng men de är bara trevligt.

Nu vaknar min älskling, ska nog ta och krypa ner en stund jämte honom.


Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0