Inga bilar eller troll...

Har varit ute och gått en sväng med dom små, Daisy gillar inte vädret just nu, kallt och blåsigt. Vem gillar de liksom.

Hann med att handla till ikväll också, hoppar babe blir glad för kvällens meny. När jag gick hem från affären så möttes jag av en söt familj.
Hörde ett samtal mellan den lilla flickan och morfan/farfan.
 
Morfar - Så måste man kolla noga innan man går över vägen så att de inte kommer några bilar.

Flickan kollade åt båda hållen och sa - De kommer inga bilar eller troll.

Så söt hon va, haha.

Och när jag va ute på promenad med Daisy kom de fram 2 små flickor och frågade om dom fick klappa och visst fick dom det. Små pratar och lite med dom, då säger den ena av dem - Åhh va synd de om den lilla valpen, den fryser och skakar en massa.
Jag försökte förklara att Daisy faktiskt är en vuxen hund, men det trodde inte dom små flickorna på, dom sa att jag bara hittar på de och att Daisy visst är en valp. Man kan inget annat än och le åt dom.

Nu sitter jag och kollar på tv ochh väntar på min prins.


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0