Hemskaste natten ever...

Ja de kan man lugnt kalla den, Lykke vaknade vid kl 3, vilket hon aldrig gör, hon fick mat och somnade i famnen och jag la henne i sin säng. Då började mardrömmen, hon tappade tutten, snuttefilten va bort eller över hela ansiktet, för minsta lilla gnällde hon. Och med detta höll hon på med till kl 7, sen fick jag somna om i 45 min då skulle Mattias till jobbet men gudskelov vaknade inte lillan av det så vi fick sova till 10.
Fick lite sömn i alla fall, men de känns som någon har legat och slagit en hammare i huvudet i natt.

Jaja, ska ta tag i dag nu.

Har lite samtal att ringa. Vi har bokat dopet nu, så försöker jaga ner vår präst, vi har nämligen en egen och hon är väldigt upptagen och svår att få tag i. Men de är bara att ligga på :)

Snart kommer Katrin, och hjälper mig med mitt lilla nattmonster. Nä, hon är inget monster, bara ibland.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0