Hemma :)

Nu är vi hemma från vår minidejt. Blev en mycket lyckad sådan, HV vann matchen, vilket va tur annars hade Mattias varit butter hela kvällen och då är han inte rolig. Men så blev ju inte fallet, puhhh.
Vi träffade på snyggingarna Carro och Helena och den sist nämnda av brun som en pepparkaka, blev riktigt riktigt avis på den brännen, ska palla mig till ett solarium i morgon och pressa ordentligt :)
Har i alla fall delat på en pizza nu, mumsmums, hade dock lovat mig själv att de va slut med sådant men någon gång ibland kan man ju unna sig lite.

När vi kom innanför dörren och ropade på mattias mamma, så fick vi ett trött hej tillbaka. Det första som slog mig va att Lykke hade varit en pain in the ass mot sin farmor, men så va inte fallet utan de va helt tvärtom hon hade sovit hela tiden istället. Inte så roligt när farmor äntligen fick vara lite barnvakt. Hoppas hon är vaken nästa gång.

Nähä, ska ta och fixa mig inför natten och ge Lykke mat för sista gången.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0