Hård natt..

Ja usch vilken natt det har varit. Lilla skrållan somnade så duktigt igår när vi gick och la oss, och vanligtvis brukar hon sova till typ 6-7, men inte inatt utan vaknad kl 3 och ville ha mat och klart hon fick de. Somnade om så duktigt, men sen kom JP vid 5 tiden och då va hon igång igen, inte hungrig men tappade tutten, snuttefilten va borta och så vidare och så här höll hon på med till lite innan 7. Sen vid 7.15 ringer Mattias väckarklocka, han skulle iväg och fiska på morgonen och då är hon igång igen. Gudnåde mig tänkte jag, inte ville hon ha mat, nappen eller snutten. Men jag märkte att hon fortfarande va trött och efter många om och men så somnade hon fakitskt om och vi fick sova till 11. Och jag kunde inte vara lyckligare.

Nu kommer min älskling ska gå och krama om honom nu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0