Död

Usch ja, har nog upplevt en av dom värsta nätterna sen Lykke kom till världen, och de va inte bara Lykke som väckte mig.
Allt började med att jag somnade som en stock i sängen igår, skulle egentligen gett lillan en flaska till innan de va läggdags men jag däckade tydligen rätt hårt, så vid 01.30 vaknade hon och ville ha mat, inte så konstigt tyckte jag och drog i sig ca 200 ml, duktig flicka. Hon somnade om jätte duktigt i min famn och sen lyfte jag över henne i sin egna säng. Efter en timme vaknar jag igen av att Daisy klättrar i mitt ansikte, säger åt henne att gå och lägga sig igen men märker att allt inte är som de ska så vid 02.45 får jag ge mig ut med henne i kylan, stackars liten hade ont i magen. Men gillar inte att gå ut så sent på nätterna, finns ju alltid skumma typer. 
Sen vid 04.30 va de dags igen, Lykke va hungrig igen, men somnade om direkt efter och jag somnade om som en stock. Men kl 7.45 ringer Mattias klocka och då känns de som om jag precis hade lagt huvet på kudden och lillan vaknade av den hemska, hemska signalen. Så de va bara att kliva upp.

Visst 8 är inte tidigt men jag är van vid att hon sover till typ 9, 10, men man får väl vänja sig att gå upp tidigt snart. Men jag hoppas hon kommer bli ett sånt barn som sover länge. 


Ska snart börja fixa till här hemma, bädda och lite sånt. Sen ska jag fixa mig och Lykkan och dra upp till A6 och mötta upp Emmy för en fika :) myspys..


Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0