Chokladdoppade jordgubbar

Ja, här hemma är det något som vi älskar väldigt mycket. Så nu har Mattias sprungit bort till affären för att köpa gubbar och choklad, han är ju för underbar.

Förövrigt har jag känt mig riktigt dålig idag, febrig, halsont och allmänt hängig. Har proppat i mig alvedeon hela dagen och de blir lite bättre då, men tror att de är dags för en omgång till nu.

Imorgon blir de lugnt på dan, senare på kvällen ska mamma, mormor och jag på After work på Tyghuset i Taberg.. Ska försöka hitta tyger till tavlor, har letat hela vintern men har inte funnit något som fallit oss i smaken, så nu är jag riktigt hoppfull.

Nää va tog mattias vägen nu då?? Ska ta och ringa honom. 

 


Kommentarer
Postat av: evelina lindblad

mmm det lät inte fel!!

2010-01-28 @ 14:48:05
URL: http://evelinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0