Bloggtorka

Som ni kanske har märkt har jag haft en kraftig bloggtorka, har inte känt för det alls och har inte riktigt hunnit med det heller nu när det vart jul och så. Men nu är jag tillbaka :)

Mattias är ledig ända tills måndag nu, skönt tycker jag. Får lite avlastning då, inte för att det inte är roligt att vara mamma eller så utan det är bara väldigt skönt att veta att man inte behöver ha hela ansvaret själv utan nu delar vi på det :) Älskar min familj mest av allt i hela världen, Mattias mannen i mitt liv, Lykke Li vårt älskade och underbara kärleksbarn och inte att förglömma Daisy vår lilla skithund, nä hon är också världens underbaraste hund.

I morse fick jag med Mattias på långpromenad, riktigt härligt att komma ut trots kylan. Ikväll ska vi till pappa och Susanna på middag, härligt att slippa laga själv. Blir nog nåt riktigt gott :)


Puss på er



Kommentarer
Postat av: Katrin

Stor hon ser ut när hon ligger i sängen så där :D sötast är hon

2010-01-07 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0