Älskade Lykke

God morgon. Sitter med och pratar med min underbara dotter, eller ja, hon snackar med mig och försöker rulla över på mage. Det är riktigt nära att hon gör de, i samband med detta har jag förstått hur stor hon faktiskt har blivit. Hon är inte längre den lilla hjälplösa knytet jag kom hem med från BB utan nu är hon verkligen en liten egen individ, med egna ideer och ett jävla humör.
Jag påstår inte att hon är sur eller så ofta utan tvärt om hon är nästan alltid glad och mysig, men med är jävligt envis och har stark egen vilja.
Så hon kommer garnaterat växa upp till en glad och go tjej med en massa egen vilja, ja vi får se hur det går.

Mattias ligger och sover, tänker låta honom sova ett tag till, han va så underbart snäll igår och gick upp med Lykke och lät mig sova vidare. Lillan va vaken 1 gång i timmen igår natt och jag var inte så pigg när hon vid 8.30 inte ville somna. Men som sagt min älskade sambo rykte in då <3


Ikväll kommer Carro och Katrin hit och vi ska äta lite gott och mysa. Ska ta och skriva en inköpslista nu :)
Det kommer att serveras inbakadfläskfile och något till (har inte bestämt mig än) och till dessert vitchokladmousse. Det sistnämnda har Mattias bestämt.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: evelina lindblad

kul att du bloggar lallo!! :)

2010-01-08 @ 17:44:10
URL: http://evelinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0