Thailand

Åhh systeryster skriver på FB att vi ska komma ner till Thailand och hälsa på, uschh ja de hade verkligen inte varit fel. Men det kostar ju en hel del att åka, att leva där är inte speciellt dyrt men att ta sig dit är betydligt dyrare. Om man hade haft ett fett bankkonto hade jag redan suttit på flyget ner.
Ett annat stort problem om de skulle lösa sig med pengarna, är att jag aldrig skulle få åka bort med Lykke i 2 veckor för Mattias. Och det är mycket förståligt, jag skulle aldrig låta honom ta med Lykke och resa bort en så lång tid.
Så Thailand får väl vänta tills december, så kan vi åka hela familjen.

Klunkar té som en idiot här hemma, känns skönt i halsen att dricka lite varmt.

Ska busa lite med min lilla nu...


Kommentarer
Postat av: systeryster

fy vad trakig du ar!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-28 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0