TGIF

Första natten på länge som lillan inte har vaknat pga hostan och jag har inte behövt kliva upp och trösta henne. Så himla skönt att ha fått sova ut lite, det var verkligen behövligt.

Vi ska ta det lugnt idag också, eller i eftermiddag ska vi åka och fixa det sista till dopet. Typ dukar, ljus och en massa annat. Får nog ta och skriva en lista så vi inte glömmer något.

I övrigt börjar jag också bli sjuk, fan också pallar inte det. Finns inget jobbigare än att bli sjuk och ta hand om ett litet barn. Kanske är Katrin som har smittat mig över telefon, hmm..

Ska göra mig en stor kopp té nu och krypa ner under filten och titta på tv.

puss


Kommentarer
Postat av: Katrin

Får verkligen inte hoppas på att du också blivit sjuk darling! Hörde att dopet var jätte fint, hade inte förväntat mig annat heller :) försöker rinag dig senare Puss

2010-02-21 @ 16:21:14
URL: http://hellokaty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0