Sjukstuga

Sitter här i soffan och myser med Daisy, Mattias är iväg och dömer fotboll och jag har äntligen fått lillan att somna. Hela familjen har drabbats att en kraftig förkylning, Lykke har drabbats värst.
Hon har feber, slem hosta och äter dåligt, om det inte har gått över tills i morgon får vi ringa in och kolla vad vi ska göra. Har försökt med det mesta ändå, eller allt som är receptfritt och olika hemmakurer, hoppas bara att det går över snart. Det är verkligen inte roligt att se sin dotter ledsen och sjuk, det gör så ont i mitt hjärta när det rinner ner små tårar från hennes kind.

Skulle haft middag här igår men de fick vi ställa in, så de blev bara mys med familjen och sängen tidigt. I morse var Mattias så underbar och tog Lykke och lät mig sova lite extra och när jag kommer upp så är Mattias bror här och har köpt med sig frallor till frukost.

Försöker få till en lista på vad som behövs köpas till dopet nästa helg, har nog en del att fixa i veckan men det ska nog gå vägen om alla hjälper till.



Har inte ens kommit ur mjukiskläderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0