Pigg?? inte längre

Uschh nu känner jag mig riktigt dålig nu igen, ont i halsen osv. Fan trodde jag skulle slippa den här skiten nu, men icke.

Va borta på Junex huset och kollade på tyger med svärmor och Niklas, hittade ett tyg till köket som kommer bli riktigt snyggt. Dock är de likadant som min moster har i sitt kök, men det bevisar ju bara att vi har bra smak båda två. Annars hade dom inte så mycket, men dom skulle få in vårnyheter nu i veckan så det blir ett återbesök inom en kort tid.

Mattias är borta på kyckling mama och hämtar mat, skulle gjort hemmagjord pizza idag egentligen men nu när jag blev dålig orkade jag inte det och Mattia va så hungrig så då fick de bli färdigmat idag.




Tidigare idag när jag va pigg och glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0