Pigg idag

Idag känns det mycket bättre i kroppen, känner mig inte lika förkyld och seg. I går gick vi till säng tidigt, vilket är underbart när vi gör, så vi somnade nog runt 22 och jag fick sova till lillan vaknade vid kl 6 och redan då kände jag mig utvilad och mycket piggare än på länge.

I efter middag kommer svärmor hit och hälsar på, vi ska nog åka och kolla på tyger. Vi ska göra en sån där tygtavla här hemma men vi har inte riktigt hittat tyget vi vill ha så idga hoppas jag att jag har lite tur. Såg nu att mamma hade mejlat lite bilder från dopet.

Enjoy;




     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuuuud va fin hon va i klänningen!! sötaste jag sett

2010-02-24 @ 18:43:27
Postat av: Alexandra

Så söt hon är : ) hehe.

2010-03-07 @ 16:00:18
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0