Piff o puff

Så nu har jag duschat och piffat till mig lite, ska ju bara vara hemma idag men lite smink är alltid skönt att få på sig. Köpte nya foundation igår, I.d mineral. Hoppas att den kommer att bli bra, testat den lite idag och än så länge känns det kanon. Får väl se hur den ser ut mot slutet av dagen.

Lillan har somnat, efter ett mega sammanbrott. När hon blir ledsen och arg så kommer hostan tillbaka och det är inte lite hosta hon får då heller. Tycker så synd om henne, man ser hur ont det gör och tårarna rinner ned för kinden.

Ska försöka mig på att blogga från Iphonen idag också, hmm får se hur det går.. 

Ska slänga i mitt lite mat nu, tror att vi har lite rester från kina maten igår.. Yummie.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0