Nyduschad

Trodde att jag skulle bli piggare av en dusch men icke, känner mig sjuk riktigt jäkla sjuk. Har tagit 2 alvedon nu och hoppas att de ska bli lite bättre. Mattias va precis hemma för att ta på sig mer kläder, dom är tydligen ute hela dagen idag. Usch tycker synd om honom, får laga honom en god och varm middag när han kommer hem.

Lykke är pigg och glad idag, hennes förkylning verkar snart vara över, skönt de. Det har verkligen varit en pina att ha lillan fökyld, hon blir ju så gnällig och trött då. Nu sitter hon i sin gåstol och vrålstirrar på Daisy, som sitter i hennes gym och nu tittar hon på mig med en blick som säger att jag ska flytta hundskrället från hennes gym. Men i den här familjen delar man med sig, lika bra att lära sig i tidig ålder. Försöker förklara för henne att Daisy kan få leka i det nu, för hon själv tycker ändå inte att det är rolitg längre. Men det går inte så bra det här, hon tittar bara på mig och suckar, 5 månader och redan rebell.

Prata en snabbis med mamma, hon hade tagit jätte fina bilder på lillan igår, hoppas att hon kan mejla dom eller nåt till mig.

Ska koka en jäkla massa té nu, mysa med Lykke och bara titta på tv eller funderar på att börja läsa en av böckerna Lykke fick i doppresent av bonusfarmor Anna, en samling av Astrid Lindgrens Klassiska böcker.
Det blir nog det sistnämnda.


Man kan även använda tröjan som mössa


Kommentarer
Postat av: Linda

ah...e inte heller pigg hjärtat=( hoppas du kryar på dig iallafall så vi fika!! pussssss

2010-02-22 @ 13:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0