Morning

Ja vad ska vi säga, natten har varit som vanligt. Så idag är jag inte pigg alls och vill bara ner i sängen igen men det kan jag glömma. Det är bara att ta tag i dagen och göra det bästa av den.
Lillan är i alla fall glad idag, alltid skönt även om hon hostar och är super förkyld.

Men lite roligt händer idag, ska till frissan vid 14. Och vilken lycka det ska bli, inte bara för att få lite egen tid utan också att få bort min mega utväxt. Den är inte okej om vi säger så. Men har inte riktigt bestämt mig om jag ska bli mörkare eller ljusare.

Finns så många snygga hårfärgen, har kollat en del på The Hills och The City det senaste och är riktigt sugen på att färga det så där så det ser snyggt solblekt ut men får ser va Mirre säger om ett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0