Halsont...

Idag bestämde sig Lykke Li att vakna vid 6.30 och inte somna om igen, detta har aldrig hänt tidigare. Men det är väl bara att vänja sig, vi har tidigare varit väldigt bortskämda med att hon somnar om till 9 och när hon va riktigt liten kunde vi sova till 11 ibland.
Men de va bara att kliva upp och ta tag i dagen, efter en liten stund så kände jag hur jag egentligen mådde. Ont i halsen och febrig, så nu sitter jag i soffan under en filt och ska gå och göra mig en kopp té.
Så här sjuk och eländig har jag aldrig vairt innan jag fick barn, men man kanske känner efter mer nu när man bara går hemma.

Skulle ha åkt till salongen och färgat Agnes hår men nu blir det inget med det, får ta och göra det en dag framöver. Vet själv hur det känns när man har bokat en tid för att fixa håret, man riktigt längtar och tycker att håret ser hemskare ut än vanligt och så avbokar frisören och det är typ världens undergång då. Men vi får ta de så snart jag känner mig bättre :)

Nähä, té va de ja..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0