fortsättning...

Här hemma är det fortfarande sjukstuga, Mattias mår inte alls bra och Lykke liten är inte så pigg hon heller. Men det va i alla fall inget allvarligt när vi va på vårdcentralen och det va väldigt skönt att höra.
Blir ju så orolig för den lilla, vill inte att hon ska vara dålig.

Nu sitter hon i sin gå stol och spelar musik, även om hon spelar sångerna om och om igen är hon för jäkla söt när hon sitter där. Ler stort och tittar på tv:n.

En rolig sak har i alla fall hänt idag, min Iphone har äntligen kommit så sitter och knappar på den nu och försöker lära mig det nödvändigaste, finns så mycket grejer på den. Jag blir glad om jag bara lär mig ringa och sms ordentligt :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0