Ännu en dag

Om jag tyckte att natten mellan söndag/måndag va jobbig så kan den inte jämföra den mot den som varit.
Allting började så bra lillan sov så gott och hosta bara lite ibland, men runt 24-01 så började hon hosta och ha sig dom tusan. Jag låg helt utslagen i sängen och min sjuka älskling va så underbart snäll och tog henne.
Till slut somnade hon om men vid 3 va det igång igen och har fortsatt tills nu och nu har det varit jag som tagit lillan. Nu sover hon äntligen och jag är helt slut, men vill inte gå och lägga mig. Blir helt fuckad då och kan inte somna ikväll.

Mattias är hemma idag också, så jag kommer leka sjuksköterska idag också. Även om jag älskar att ha honom hemma hela dagarna tycker jag synd om honom när han ligger där.

Så idag händer det inget speciellt, ska stryka tvätten från igår. Spännande eller hur?? hahaha..


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0