Tisdag morgon

Och jag mår mycket mycket bättre idag, men min kära sambo har gått och blivit sjuk. Varit uppe och kräkts och haft sig hela natten tydligen, inget jag har märkt då jag har sovit som en stock. Så de är sjukstuga här hemma idag igen, jag och Lykke är dock pigga och krya.

Så snart ska jag och liten gå bort och handla, det ekar i kylen så tomt är det i den. Får se hur mycket jag får med mig nu när jag får ta vagnen bort. Ska köpa klorin och skrubba sönder toaletten också, dom dumma bakterierna ska DÖ....


Lykke ligger och kollar på ett av sina favvo program, Vakna med the voice.



Ska sätta på mig facet nu och bege oss bort till Willys. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0