TGIF

God morgon världen, vilken underbar dag eller inte vädret kanske men det kommer bli en bra dag, I can feel it.
Igår jobbade jag till 20 på salongen och sen när jag kom hem gjorde vi lite mat och kollade på HV, vilken tur att dom vann. Men gud så roligt det va att jobba igen, insåg hur mycket jag saknar det nu, men ska vara hemma med lillan ett bra tag till. Ska dock jobba varannan måndag till sommarn och det ser jag framemot jätte mycket.

Idag ska jag städa lite här hemma, så det är fint till helgen senare i eftermiddag kommer lillasyster Fia och ska sova här hos oss för första gången. Hennes mamma berättade att varje morgon när hon har vaknat denna veckan har hon frågat om det är fredag. Gullunge där.

Handla ska vi också göra, Fia har bestämt att vi ska äta tacos idag och hyra film. Och när man är hos storasyster får man som man vill, nästan i alla fall. Mattias ska iväg och döma fotbol efter jobbet och kommer inte hem förrän 22.00 typ, tur att jag har syster här så jag slipper vara ensam.

I morgon ska vi gå och ta hål i öronen på Fia, dvs om hon vågar :P


PUsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0