TGIF

Godmorgon på er. Kan ni förstå att i morgon när vi vaknar är det maj, vart har tiden tagit vägen? Fort går den i alla fall.
Jag och Lykke ligger och kollar på Vakna med the voice som vanligt, är super seg idag så jag hoppas att liten somnar lite till. Eller så får jag palla mig upp nu och ta tag i dagen, har lite att fixa och dona med. Ikväll ska va träffa Mattias bror och hans tjej + lite andra vänner, vi har inte riktigt bestämt om vi ska göra de lätt för oss och gå ut och äta eller om vi ska grilla. Beror ju lite på väder och vind, men tror att vi måste bestämma det nu på förmiddagen så att vi kan boka bord någonstans. Kan tänka mig att de är fler än vi som har samma ide.

Ligger ju som sagt och kollar på Vakna, Sanna Bråding va med idag och berättade att Heidi Montag från The Hills gett sin in i muskbranchen och släppt en ny låt ovh video. Hon ville tydligen inte göra en studioinspelad video, varför fattade jag inte riktigt men i alla fall nu så är videon olika klipp med privata klipp på Heidi och Spencer.








Enjoy...

Nu sova eller gå upp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0