Sunday morning and sun is shining (was shining)

Har precis ätit lite frukost, hemmabakade frallor och mjölk. Mattias ligger fortfarande och sover, låter honom göra det ett tag till. Han ska iväg och döma fotboll ända i Fallköping i eftermiddag, men innan dess ska vi på visning på en lägenhet här i huset. En super fin 4,5:a allt går i vitt och är super fräscht, har redan flyttat in. Haha, eller ja i huvet, har möbler och allt klart. De är bara att ge oss nycklarna och ett släpp så tar vi svängen om IKEA och sen är de klart.

Efter visningen kommer pappi och hämtar oss, mig och Lykke då vill säga. Han fyllde år i torsdags så idag är det kalas dags. Har dock inte hunnit köpa någon present till honom, så den får han senare. Tror även att jag ska klppa honom, han såg rätt långhårig ut sist jag såg honom.

Nu ska liten och jag in i duschen. Hon surar lite nu, brukar bli bättre i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0