Powerwalkat

Ojoj, nu sitter jag slutkörd och svettig i soffan efter en powerwalk på 1,5 h vid vätterstranden. Super skönt att komma ut och röra på sig, va ett tag sedan nu men har sagt till mig själv att det ska bli en daglig rutin nu. För min egeg skull och för Daisys skull, man kan kanske inte tro att den lilla orkar gå så fort och långt men de gör hon. Nu har hon ätit och somnat i sin korg och ser så gullig och belåten ut.
Lykke är lite kvidig idag, eller rättare sagt mamig. Hon vill helst att jag ska ligga på golvet med henne och busa hela tiden men har gjort det hela förmiddagen så nu behöver mamma en pause.

Ska göra lite soppa nu och duscha, sen ska jag hämta upp tvätten, stryka den och efter det dammsuga och svabba golven. Mattias kommer att bli så glad när han kommer hem, när han ser att allt är gjort här hemma. Vanligtvis så sköter jag inte dammsugningen och svabbningnen utan det gör Mattias, men nu när deras säsong har satt igång på jobbet så kommer han hem så sent på dagarna. Så då gör jag det istället.

Nu dusch och mat...





Puss


Kommentarer
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Ja men det var väl det jag tänkte med! Jag tänkte inte köpa en först men sen var jag på stan och kollade lite på allt möjligt idag och då tyckte jag allt det verkade som om det var smidigast så, känns lite otympligt att slita av hela liggdelen bara för att den ligger där och sover. Och man vill ju inte lämna bebisen i trapphuset kanske, haha!

Men vad bra! Då kör jag nog på en!

Puss

2010-04-28 @ 18:46:14
URL: http://talihinasky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0