Pinsamt igen

Nu i helgen har vi varit i Halmstad och det har varit så skönt att varit borta från staden nu när det varit bilmässa och alla dregg har varit ute på stan. Men bara för att man är borta från staden betyder det tyvärr inte att man slipper pinsamheterna som händer kring. Vi har inte använt datorn särskilt flitigt i helgen, bara kollat mejl och det nödvändigaste. Så nu när vi kom hem kikade jag igen allt som jag brukar göra om dagarna, se vad jag har missat om man säger så. Men ångrade mig ganska snabbt när jag började kika runt.
Tänker inte berätta några detaljer eller så, men fan va folk är pinsamma. Självinsikten måste ligga på noll och hjärnarbetet lika så.

Jag tycker inte att jag överreagerar alls, det finns fler som är lika upprörda som jag. Denna gången kommer jag inte kunna hålla tyst, ska för en gångs skull säga exakt vad jag tycker och tänker. Måste börja tänka på min familj, vilka jag har runt mig. Har faktiskt en dotter som ska växa upp och jag vill ha fina och ärliga förebilder till henne runt mig. Jag gör detta av kärlek till min familj.

Känner ni er träffade?? Då kanske ni ska göra det.

Tänker som sagt inte sitta tyst som filbunke och inte våga säga vad jag egentligen tycker och tänker. Slut på det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0