Piggare men har Carrosjukan

Älsklingen kom hem med MC mat till mig, och efter jag proppat i mig denna ljuvliga måltid känner jag mig så mycket piggare och friskare. Nu sitter familjen uppkrypen i soffan och kollar på hockeyn och hejar på HV för fullt. Lykke vill inte ens ta sin sedvanliga eftermiddagslur nu när de är hockey på tv, en liten hockeytjej det där. Undra om hon har valt de själv?? Eller är de far hennes som har något att säga till om, men kan ju nästan tro det. Eftersom Lykkes favoritprogram är antingen fotboll eller hockey, sitter som förtrollad framför tv:n när det vissas en match.

Nu ska jag hänga upp tvätten.


Min älskade, älskade vän Caroline åker till Spanien idag och ska vara borta en vecka, låter inte så länge. Men just nu känns de som en evighet. Har fått carrosjukan igen, den ligger latent i min kropp och återkommer då och då...




Jag och Carro sommaren 08, bruna som tusan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0