Onsdag

Mattias är hemma idag också, man ska tydligen vara hemma 24 h symtomfri innan man går tillbaka till jobbet. Börjar allt bli lite bortskämd med att ha honom hemma så här, man kan gosa när man vill, grälla när man vill och pussas när man vill.

Nu tjatar han på mig att jag ska gå bort till kyckling mamma och hämta lunch, men vill inte gå. Orkar inte, ser ut som ett troll i håret och måste duscha innan. Fy va omständigt, allt detta för lite mat.

Min älskade lilla plutta sitter i sein gåstol och slår på tuttan och tuggar på pappas Ralph Lauren skjorta som hänger på gaderoben. Haha, gullunge, hon försöker ta sig ut till köket tror jag, mattias är där inne och diskar. Men hon verkar inte lyckas särskilt bra, så får nog ta och hjälpa henne lite.


Ja, duschen va de ja. Hmm, få väl skutta in då så vi får någon mat idag. För utan mig blir det väl ingen.





Idag kommer Daisy hem, hon har varit hos sin farmor och haft de myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0