Mätt och go...

Åhh är så mätt och belåten nu, gjorde grekiska biffar och klyftpotatis till middag och fy va gott det va nästan för gott. Vi ska snart hoppa i sängen, hela familjen är supertrött eller i alla fall jag och Mattias, Lykke och Dasiy är rätt så pigga. Men eftersom de är vi vuxna som bestämmer här, så blir de sängen strax.

Idag va jag och Lykke på A6 och myste, eller Lykke somnade efter typ 1,5 h och sov i över 2 timmar. Perfekt tyckte jag, fick strosa runt och kolla på kläder och sånt i lugn och ro. Himla lyxigt. Till lunch blev det sushi på Soya, mums mums. Köpte inte så mycket dock, 1 vit klänning, 1 Jumpsuit och Lykke fick en Laban pyjamas, en röd och vitprickig Hello Kitty klänning och ett hårband. Eftersom min lilla inte har så mycket hår, så får vi använda hårband istället.





Nu blir de sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0